VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

torsdag 10. mai 2012

Jeg vet jeg vet...

Att vi er i mai...men måtte bare dele dette utrolig "stilige" bilde med dere - Så jeg vet iallefall at en 17.mai skal jeg på Jøkulen (Finse) i bunad! For en følelse ute i flott natur med ski på beina og det fineste antrekket jeg vet om,nemlig min H A R D A N G E R B U N A D :) Håper solen skinner på deg i dag - det gjør den her i Bergen...nyt den for Yr.no melder ikke så flott her vest den nesten uken!.. H A P P Y torsdag!

5 kommentarer:

  1. KULT!! :D Vi har fortsatt snø i hagen, så syns ikke det er rat med et slikt bilde i mai ;)
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Hei på deg Jeanette!

    Så utrolig stilig! Du må iallfall love meg det, at om du gjennomfører skikjøring med bunad på Finse, så må du feste det til filmen og dele det med oss :):)

    Håper du har fine dager, og nyter våren gode du!!

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Kult bilde, her i sør har vi ikke sett snø på lenge, og d er jeg gla' for, hihi;-)
    Klem Bodil

    SvarSlett
  4. Så utrolig stilig!! Men eg hadde trynt'an...:)

    ha en fin helg Jeanette

    p.s. du har kommentar sperre.....kjekt om du tar den bort :)

    SvarSlett
  5. Heisann på deg, og takk for koselig hilsen!
    Kan tenke meg at du gleder deg til ferietid du også - kan så absolutt anbefales ;) Her i Nordfjord nyter jeg virkelig dagene, og med sol og fine dager har jeg jo fått med meg bonusen også.

    Da må gode du ha en strålende flott sommer - nyt dagene!!

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett